شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۳
۰ نفر

دفتر آمار آمریکا در تازه‌ترین گزارش خود میزان مبادلات تجاری ایران و آمریکا در ۴‌ماه نخست سال‌جاری میلادی را اعلام کرد. همچنین از آن سوی جهان خبر می رسد که ارزش سهام انویدیا برای نخستین بار به ۳تریلیون دلار رسیده و دومین شرکت بزرگ‌ جهان شده است.

ايران و آمريكا

به گزارش همشهری آنلاین، آخرین خبرها نشان می‌دهد حجم صادرات نفت ایران به چین با وجود تحریم‌ها رکورد شکسته است. همچنین قرار است از فردا نتایج اولویت بندی متقاضیان خرید خودروهای برقی مشخص شود. آن سوی جهان هم برای نخستین بار ارزش شرکت انویدیا به ۳تریلیون دلار رسید و دومین شرکت بزرگ جهان بعد از اپل شد.

شکست رکورد صادرات نفت به چین

بلومبرگ درگزارشی نوشت: واردات نفت خام ایران توسط چین به بالاترین رقم در ۷‌ماه گذشته رسید.مؤسسه کپلر نیز اعلام کرد چین درماه گذشته ۱.۵۴میلیون بشکه نفت از ایران وارد کرده که بالاترین رقم از اکتبر است.

ثبت‌نام‌کنندگان خودروهای برقی

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه خودرو از اعلام نتایج اولویت‌بندی متقاضیان خودروهای برقی وارداتی از امروز خبر داد و اعلام کرد چنانچه منتخب، در موعد مقرر واریز وجه نکند، متقاضی دیگر جایگزین خواهد شد.

تجارت ایران و آمریکا

دفتر آمار آمریکا در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرد مبادلات تجاری ایران و آمریکا در ۴‌ماه نخست سال‌جاری میلادی به ۳۰.۶میلیون دلار رسیده که این رقم نسبت به‌مدت مشابه سال قبل از آن ۷۲درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید

سودبانکی کاهش می یابد؟ | ضرب الاجل بانک مرکزی برای رعایت نرخ سود بانکی

صبح ها طلا بخریم یا عصرها؟ | نحوه محاسبه نرخ طلا در روزهای تعطیل

وضعیت مطلوب ذخایر محصولات اساسی

محمدعلی نیکبخت، وزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه تراز تجاری بخش کشاورزی ۲میلیارد دلار بهبود یافته است گفت:شاخص‌های اقتصادی بخش کشاورزی ایران رو به بهبود بوده و میزان ذخایر محصولات اساسی در وضعیت مطلوبی است.

برنامه آرامکو برای تجارت گاز

آرامکو عربستان، بزرگ‌ترین صادرکننده نفت جهان، به‌دنبال افزایش سهم خود از حجم تجارت گاز طبیعی در جهان است. این شرکت قصد دارد در بخش مهمی از پروژه‌های ال ان جی آمریکا سرمایه‌گذاری کند.

انویدیا دومین شرکت بزرگ جهان شد

ارزش بازار شرکت انویدیا از مرز ۳تریلیون دلار عبور کرد و این تراشه‌ساز با عبور از اپل، دومین شرکت ارزشمند جهان شد. علت رشد سهام این شرکت استفاده از هوش مصنوعی در فرایند کسب‌وکارش است.

کد خبر 857880
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha